Translate

joi, 11 noiembrie 2010

On The Rocks 2010 movie

Sambata 11 septembrie 2010 am fost aici in Brasov un concurs de downhill absolut fantastic. Am mai vazut ceva concursuri de acest gen prin tara, dar niciunul nu m-a impresionat asa de mult ca acesta.

La ceva vreme dupa concurs, baietii de la Play Bike, cei care s-au ocupat cu organizarea, au lansat si un film de la acest eveniment. Premiera a fost la Eliana Mall in Brasov, dar, cu toate ca a fost asa de aproape, nu am putut ajunge. Dar, am citit ulterior pe net, impresii ale celor ce au participat si mi-a parut si mai rau ca nu am fost si eu la premiera. Totutsi, m-am putut delecta cu filmul, care a fost pus la dispozitia publicului gratis. 

In continuare o sa va prezint si eu acest film. Vizionare placuta.

PlayBike - On The Rocks - The Movie from Team PlayBike on Vimeo.

Felicitari Cipri pentru acest concurs. Ai reusit ceva incredibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu