In toamna anului trecut am facut cunostiinta cu un tip nou de concurs pentru mine, duatlon. Am ales sa particip cu un coleg de serviciu la categoria Hobby Companii. Am luptat, dar am ratat podiumul. De atunci am avut un an intreg ca sa ne pregatim pentru acest concurs. Am studiat terenul, am pregatit strategia si ieri am avut ocazia sa vedem efectul antrenamentului.
Ne-am inscris la inceputul saptamanii trecute, cu bani de la firma la care lucram si pe care am reprezentat-o, Avantec Pastic Molds. Ne-am luat numele de concurs si am inceput sa studiem concurenta. Primul adverar observat a avut numarul 308 si mi-a dat impresia ca o sa-mi dea de furca. Urmatorul a fost alergatorul de la Autoliv, Boldizsar Sandor, ce prevestea vremuri grele si pentru Marius. Am tras aer in piept si ne-am zis ca ne-am antrenat si ca vom da totul.
La ora 11 s-a dat startul probei de alergare. Marius s-a instalat in plutonul fruntas si a tras tare ajungand intr-un timp, considerabil mai bun, decat anul trecut. Mi-a pus chip-ul la glezna, am luat bicicleta si am pornit in alergare spre scari. Mi-am propus sa nu mai trag asa de tare pe prima parte, ca anul trecut, ca sa-mi mai pastrez niste energie pentru jumatatea a doua a traseului. M-am abtinut si nu am depasit pe scari, dar nu m-am mai putut abtine la intrarea pe traseul off-road. Am tras tare pana m-a blocat un concurent care impingea bicicleta. M-am dat jos si am plecat din nou in alergare. Cand m-am urcat din nou in sa m-am simtit in elementul meu si am tras tare sa mai recuperez ceva timp. Prima urcare tehnica am facut-o in spatele unui alt concurent care mergea destul de bine si pe care l-am lasat in urma abia pe sfarsitul urcarii. Acolo mi-am facut curaj cand am fost din nou blocat de un concurent si am luat-o in alergare. Pana la urcarea spre Saua Tampa am depasit un adversar ce m-a ajuns din urma pe urcare, dar intr-un moment de slabiciune, pe la jumatatea urcarii, l-am atacat si l-am depasit. Si acolo am avut probleme si a trebuit sa descalec si sa alerg. Mi-am facut calculele si mai aveam 2 adversari in fata. Am refuzat paharul de apa de la punctul de alimentare din Saua Tampa si am continuat in partea a doua a traseului cat de tare am putut. Totusi simteam ca anul trecut am mers mai tare. Coborarea a mers destul de bine pana la rapa, unde l-am vazut in fata ochilor pe Kiraly Csaba, biciclistul de la Autoliv 1. Am coborat in viteza si l-am prins pe urmatoarea portiune de coborare. Cu toate ca la antrenamente am gasit metoda ca sa cobor pe bicicleta prin portiunea tehnica de dupa rapa, am ales ca sa o alerg ca sa nu fac cumva vreo prostie. M-am asigurat ca adversarul din spate nu este prea aproape si am descalecat, dar nu m-am indurat ca sa o duc pana la capat si m-am urcat pe bicicleta, incheind zona tehnica. De acolo mi-am zis ca trebuie sa trag tare ca sa ma distantez cat de mult posibil ca sa ii dau un avantaj suficient lui Marius. Restul traseului a mers bine si am incheiat dupa 36 de minute si 22 secunde, dupa ceasul meu.
Marius a plecat in ultima alergare, jumatate din prima din cauza ca organizatorii au trebuit sa limiteze distanta. Am abandonat bicicleta pe iarba si am cautat persoane cunoscute. Curand l-am vazut si pe primul concurent de la categoria noastra. Dupa inca cateva minute l-am vazut pe Marius, dar din pacate, in fata lui la cativa pasi era alergatorul de la Autoliv, care a reusit sa recupereze. Dupa 1:15:36.4 de competite am incheiat pe locul 3. Am reusit sa facem ce ne-am propus, sa ajungem pe podium. Pe prima alergare, Marius a reusit sa recupereze 2 minute si 56 secunde fata de anul trecut, la prima alergare, iar eu, pe proba de MTB am recuperat 3 minute si 43 de secunde, chiar mai mult decat mi-am imaginat ca este posibil.
A fost un concurs frumos, dupa cum ne-am si asteptat. Ne pare rau ca alergarea a doua a fost scurtata, dar a fost OK si asa. Ne-ar placea totusi, ca organizatorii sa schimbe traseele. Ar fi frumos ca alergarea sa nu mai treaca prin oras si sa depinda de fortele de ordine ca sa opreasca traficul. Tampa este mare si poate gazdui o proba de alergare pe potecile sale. De asemenea, ne-ar placea ca probele de bicicleta sa fie mai lungi.
***************** REZULTATE STAFETA COMPANII ****************** Duatlon Cetatea Brasovului 2011 17/09/11 BRASOV Place Bib Name Run1 Bike Run2 Official ===== ===== ======================= ======= ======= ======= ========= 1 308 Ionica@Jenica 25:30 35:22 10:55 1:11:45.2 2 305 Autoliv 1 25:00 40:18 9:58 1:15:14.9 3 302 TEAM AVANTEC 27:18 37:09 11:11 1:15:36.4 4 307 Vectra Service 27:33 40:01 12:09 1:19:40.9 5 301 LMS Team 1 26:07 58:26 10:53 1:35:24.2 6 306 Petale - E.Platis C.Bazil 29:47 56:53 13:11 1:39:49.7 7 304 IBM 33:57 1:02:39 15:00 1:51:35.5 8 309 Baroul Harghita 34:04 1:13:01 13:31 2:00:33.4 9 303 ERO's 28:07 1:42:14
Multumesc sponsorului nostru, Avantec Plastic Molds, pentru incredere si suport financiar. De asemenea multumesc galeriei noastre care ne-a incurajat pe tot parcurusul concursului. Multumesc Iulia pentru sustinere si pentru fotografiile frumoase.
Comentarii
Trimiteți un comentariu